Saturday night

tjenis. dåligt med uppdatering, i swear ill be better! min säng var och är fantastisk skön, danne som även sov i den tyckte den var för hård, men det kanske var för han bara fick en kudde i natt, och jag tog dom andra tre! så är det när man sover med mig, haha. jag tycker den är riktigt skönt. jag och baby sov i femton timmar i natt.. vi gick upp 15.10. så blev vi jätte sugna på juice, men juicen var slut, då beslöt vi oss för att gå till matöppet och handla något. baby köpte varsen apelsin mer åt oss, i love it! sen satte vi oss på skeneholm och snackade lite - i love my man! vid kvart i fem åkte han hem, sen åkte jag och mama till familia. sällan va? haha. köpte chippe och dippe, läsk och annat gott! så vår kväll har bestått av; wii-spelande och gottis! tackar man inte nej till. imorgon ska jag sova hoss mannen, oh vad jag älskar honom! :) till helgen hade han och robban massa planer för mig och robban's wife. låter spännande!

kisskiss ♥


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0