sho bre!

den låten går 24/7 både på min mobil och på datan! :D me love.

knappt uppdaterat alls på senaste, haft fullt upp vill jag lova! sovit hos bebis två dagar i sträck nu, imorse när jag vaknade upp brevid honom så tittade jag på honom, och då förstod jag hur lycklig han gör mig, han gör verkligen det. och han är så söt när han sover. min älskling! gick upp och fixade oss, sen gick jag till skolan, och han till sin. hade matte, sen gick jag till syo, fixade skolorna och det, är heeeeeeeeelt klar nu. så fucking nice! efter det så tog jag tåget till helsingborg, åt på grafitti med mami! <3 sen stack vi till tingsrätten, rättegången gick väl hyffsat. nervös var jag, haha. efter långt om länge blev de klart, då drog mami och jag till OJ, handlade en mini smörgåstårta, yammi! och massa massa glass. nu sitter jag här - proppmätt! mami skulle egentligen blivit opererad imorgon, men det är inställt, så det bli nästa månad istället. ska nog till min älskling sen ikväll, hämta lite saker jag inte tog med mig imorse, blandannat volymtång och plattång.. är heeeeeeeelt slut i kroppen. hade gärna velat lägga mig och sova i trehundra år. skolan imorgon, vill inte. :( har idrott, so och matte! kill me. återkommer kanske sen.

take care! ♥


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0