shopping whit the family

shululu folk! idag så är det verkligen en bra dag! :D vaknade upp brevid babyboo, tog mig en halv timme att få upp honom. vi tog det lugnt och så, sen kom mami hem och vi tog ut sängen från mitt rum (mama och baby gjorde det) HAHA. sen vid ett körde hon honom hem, och vi stack till ikea med mormor, morfar, madde och hugo! åt köttbullar, yammi! idagens fick jag: en ny säng 140 bred, tre lakan, ett påslakan-sett, badskum och något mer, minns inte! tack mami! vi kom hem vid fem tiden, och sedan dess har jag fixat på mitt rum, tagit en dusch och umgåtts med mami och hennes kompis Jessica. ikväll kommer antagligen baby hit igen, hoppas de! :D vi får inviga min säng haha. bild kommer, på sängen alltså.. återkommer sen!

av: c

haha jaha :P

2009-01-30 @ 20:42:29
url: http://sexylicious.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0