six billion peoples, six billion souls,

- but sometimes all you need is one. vi har inte det alltid perfekt, men för det mesta är allting förjävla bra! jag älskar dig så klockorna i kina stannar! min kärlek till dig går inte att beskriva i ord. 14/5-08, mitt hjärta - i dina händer. DANIEL DANIEL DANIEL (v) ti amo <3

2009-01-04
idag så vaknade jag upp hoss sara, vår kväll igår bestod av film-tittande, vi såg blandannat; barnhemmet, shrooms och another cinderella story. dom var hyffsat bra, barnhemmet var bäst helt klart. vi somnade vid sex imorse. oooooops! till frukost åt vi vitlöks-baguetter, yaammi. sen vid fyra tiden tog vi bussen till knutp, träffade baby m.f. dom skulle till laserdome, men vi ville inte med, så jag åkte hem och sara åkte hem! träffade dom av en slump, vi åkte bara dit för jag skulle hem. haha. när jag kom hem gjorde jag inte så mycket, tog de lugnt bara. vid nio åkte jag till baby, sen kom jag hem vid halv elva. mina mandlar är riiiiiiiiiiiiiktigt svullna. kan knappt prata! badbad. imorgon ska jag upp vid tolv, för 20 i 2 ska jag ta bussen till väla och möta sara, sen blir det att jag sover hoss henne i två nätter. hennes mami's ska till tunisien, lyckost! nej nu ska jag sova. ta hand om er.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0