söndag för fan

2009-01-11
söndag is the shit - INTE! värsta dagen på hela veckan. helgen har varit nice. gårdagen spenderades hoss min älskling. tog bussen från honom vid tre idag, åkte direkt hem till mormor, städade där lite och så. cash IS the shit. vid fem körde mormor hem mig, åt middag och så med mamiloco. efter de fixade jag på mitt rum, tog ner mitt höga barbord och satte upp mitt vanliga databord, bytade gardiner, damsög och bädda rent i sängen. duktigt johannis! ska nog pela mig till affären och handla cigg, orkar verkligen inte.. men i need! efter det blir det duschen, i need it to! skolan imorgon, men ska antagligen först till doktorn, mina mandlar är ju fortfarande cp. uppdaterar kanske sen.

grattis eva (danne's mami) på födelsedagen! :D


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0