vårdcentralen och baby!

förlåt för jag inte uppdaterar på så länge! i lördags sov jag hoss sara, vi firade sara L och i söndags åkte jag hem, åt god mat med mami, mormor, morfar och moster, sen åkte jag till baby och sov där. i måndags skippade vi skolan, eftersom ingen av oss mådde bra, vi låg hemma och glodde film hoss honom istället. :) vid fyra(?) tiden tog jag bussen hem, sen åkte jag, mami och moster till familia, hittade inget, sen drog vi in på city gross och handlade massa. fick blandannat snurresprätt! :} jammi! sen åkte vi hem, så kom baby till mig, vi kollade tv och åt haha! :D vid tio tiden kom hans mami och hämtade oss, vi kollade på transporter 2, åt mackor, badade och mös. imorse skippade vi också skolan, mami beställde tid åt oss på vårdcentralen, eftersom vi båda mådde skit. väl där så hade båda körtelfeber, dom är dock inte säker på om jag har det, får reda på det på fredag! så läkaren sa att jag inte fick gå till skolan förens på måndag, om jag är frisk. (a) för det smittade tydligen lätt. efter vårdcentralen gick jag och baby till kebabhouse, åt kebab, sen gick vi hem åt honom.. bara tog det lugnt! vid fem tiden åkte mami och jag ut till expert, mami köpte en ny laptop och ett wii! :D nu jävlar ska de spelas! haha. sen åkte vi till familia. sitter hemma och tar det lugnt nu, mormor och morfar var här en sväng för någon timme sen. och jag tog nyss ett bad. är heeeeeeeeeelt förvirrad och saknar redan min baby! nej nu ska jag ta en cigg med mami, sen försöka fixa wii'et.


so long, fuckers.

av: c

krya på dig :)

2009-01-28 @ 12:18:44
url: http://sexylicious.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0