WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZAP ?

2009-01-16
hejsan! :D är rätt så seg på att uppdatera, i know. men det ska bli ändringar på de! anledningen är väl att jag knappt varit hemma på en vecka. sovit hos baby i fyra nätter nu, och jag har inte velat sitta vid datan och slösa min tid på det då, så ja - thats it! idag så försov vi oss för danne skulle ställa väckarklockan på SIN mobil. aldrig att han får göra det igen, haha. vaknade halv nio, jag bara wtf? klädde på oss snabbt, sen gick jag till skolan. hade livskunskap, därefter hemkunskap. vi bakade och gjorde creps! yammi. efter skolan gick jag hem till baby en stund, sen mötte jag emma. vi käkade på kebabhouse och handla cigg, sen kom mami och hämtade mig. vi körde till familia, sen till expert för mami skulle fixa en ny data. så fucking skönt att allt löst sig nu! när vi kom hem fikade vi, mormor kom också hit. sen tog jag mitt ett vaaaaaaaaaarmt bad, började svettas haha. nu sitter jag och väntar på sara, hon kommer med bussen om ca tjugo minuter. mami stökar ute i köket, där även tobbe är, dom lagar köttfärspaj, eller ja, mamma lagar! killar i ett kök? naaae. inte tobbe iallafall! :b nej nu ska jag plocka undan glas från mitt rum.


av: cassie

ja, shampot också :)

2009-01-16 @ 21:28:30
url: http://sexylicious.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0