;**

Mognad spelar roll. Dina mål spelar roll. Ditt ork din iställning på saker och ting spelar mest roll. Stå inte still och grubba på en liten sak. Se högt och långt. Dina mål klarar du av. Med din egen kraft och ork. Positiv inställning lönar sig alltid. Ensam och stark kommer du långt. Andras negativa inställning ska inte låta dig sjunka. Tänk på dig själv och dit du vill nå. Du kommer komma dit då och kanske till och med högre och längre. Från och med nu. Kommer jag tänka på, Vad jag mår bra av, Vilka i min omgivning som ger mig positiv energi. Jag kommer sikta långt framöver. Det är mina mål som spelar roll i mitt liv nu. Mina steg som gör min vardag och min framtid. Bort med det negativa och in med det positiva. Och jag klarar ALLT !





don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0