irriterad!

med det humöret jag har nu borde jag nog låsa in mig någonstans, så mina aggrisioner inte går ut över halva världen. MEN GISSA VAD?! det fete skiter jag i! jag är irriterad för jag är trött, för att min pappa inte svarar när jag ringer och lite allmänt sådär. en sak som är positiv är iallafall att jag slutar på jobb om tre dagar. FUCKING NICE! och det blir inte sämre av att jag får min lön samma dag, I ♥ IT! i helgen blir det shopping och festival. DET GILLAR VI!!!!!!!!!!!! sen har jag också damp över att lollo är utomlands och de verkar verkligen som om hon inte har några planer på att komma hem? :s IMORGON KOMMER BEKKAH HEM! wiie.


nu ska jag dö eller något


ha de helvete (som jag och lollo alltid sa den gången hon BODDE i sverige och umgicks med MIGMIGMIGMIG BARA MIG)


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0