motherfuckeeeeeeeR

säg inte att du älskar mitt leende, förrän du vill vara anledningen till att jag ler.


WIIIIE nu har jag slutat jobba! ;D eller ja, det gjorde jag i fredags. helgen har spenderats med shopping festival och chillnani, fyndade som fan, de blev;  ett par baggy jeans, ett linne, en stor randig tröja, fyra par öronhängen, foundation, puder, totteband och massa redbull för 500 kr. snacka om att fynda?!

festivalen var helt ok, riktigt nice faktiskt! mina chixaaaaaaz! <3

idagens åkte jag hem till baby runt ett, väckte honom genom att pussas en massor. efter 2O min kom mats och hämtade oss, han körde oss till stan där jag och baby åt, sen mötte vi bekkah och jim. piercade mig i navlen HAHA 324154 miljoner år sen typ? ;b efteråt gick vi i stan, baby köpte jeans sen åkte vi hem. sitter hemma och väntar på att han ska komma hem, sen ska jag åkta dit och vi ska såååååfta. HEJDÅRE!


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0