to do;

måndag is hard work från 08.00-12.00. därefter
hem till mormor och jobba mera,
cash is king.

tisdag jobb, optikern och fixa med mina blivande
linser. sen mys i staden med mamilicious, love it!

onsdagen spenderas på jobb, därefter blir det babypie
hoppas jag, eller ja, det blir nog lite av honom varje dag,
det som är nackdelen med att jobba - sova hemma varje
dag. :/ saknar honom så mycket, min lilla älskling.

torsdag hard work åtta till tolv, därefter blåkamelen inne
i stan. råkade missa min andra tid där, så självklart fick
jag en ny, segt med ja.. sista gången hoppas jag! :)

fredag sista dagen på jobb, wiewiewie. får min lön
= cash is king. helsingborgsfestival med á la folk.

av: my

tack babe!!!!! (L)

2009-07-19 @ 12:21:42
url: http:// myzii.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0