söndag's mys

idagens har varit en väääldigt bra dag! eller ja, hela helgen har varit riktigt nice. :) i fredags vakna jag upp hos baby d, tog bussen hem rätt tidigt eftersom han skulle till uppsala, tog de lugnt hela dagen och vid sex kom sara hit, då drog jag, hon och mamis till familia - inhandlade ett par nya jeansleggings och donkan blev de efteråt! ;p väl hemma spelade vi wii och drack några cider, JAMMI! lördagen spenderade jag med sara + hela släkten hos mormor&moffe, spelade femkamp och grillade, trevlig kväll. idagens vaknade jag och sara vid ett, hon drog nästan dirr till beachen med hennes mami, och jag och min mami drog till mormor.. legat där och stekt hela dagen, färg har man fått iafl! jag och morfar hade vattenkrig, HAHA! :D han dränkte mig i sån bäbispool också haha, sen kom lille h och alla grillade. very nice! stack till bjuv en liten stund ikväll och träffa martina.. nu sitter jag här och kränger chips och mozart kular, WIE ;D ska snart kolla moovie.

xoxo

ps. imorgon kommer baby D hem :D


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0