22 mars

hejsan. seg dag idag!! vaknade vid halv ett, åkte till familia med mami och köpte plåster till min arm (sår efter min p-stav).. det börjar läka fint nu. sen åkte vi hem, har inte gjort ett skit idag. men det är skönt de med! igår var jag i bjuv, de var rätt chillnani, var hemma klockan tre inatt haha. ska hoppa in i duschen nu, har nyss städat lite på mitt rum så en dusch behövs! har typ inget att skriva om? ;s återkommer när jag har mer att skriva.

äckligt va?!

av: emmaa

öh blöööe. :l jag som funderat på ta ut min, den bara horar sig ;s men när ja såg detta vill ja verkligen INTE ! :( stackare <3

2009-03-23 @ 15:38:47
url: http://pickesflikka.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0