3 mars

3 mars, vilket innebär att om exakt två månader fyller jag 17, hahaha! ;D tiden går snabbt, riktigt snabbt. jag och danne skulle även haft ett år då, elva dagar efter. men någongång, tar något slut! that's it. ;} idag vaknade jag vid sju, hade ingen lust att gå till skolan, så jag stannade hemma, ringde och sjukanmälde mig, sen la jag mig igen. gick upp vid tio tiden, har pratat i telefon med bekkah lite, även med elwina. idagens händer: inget särskillt?! har ingen lust att hitta på något, blir kanske att sola en snabbis? eller inte, kom på jag solade igår. ;b förlåt för jag är dålig på att uppdatera, men det händer så mycket annat i mitt liv just nu att jag inte hinner sitta vid datan! men så fort jag har tid&lust, skriver jag självklart. nej nu kallar duschen, kisskiss.


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0