i det onda finns alltid något gott?

är det verkligen så? whot? helgen har varit heeelt okej, riktigt bra faktiskt. allt börjar faktiskt falla på plats, får svar på det jag behöver, för att kunna förstå. det kommer bli jävligt jobbigt, men vi klarar det ihopa. du är stark, det är de viktigaste. du är en av dom få människorna, som jag verkligen fastnat för - du är min andra halva.

imorgon är det skola, rätt så funny. rätt roligt, för man vet aldrig vem som är där, eller vem som inte är där. trivs riktigt bra i min klass, och har ingen som helst lust att byta, men så är det. efter skolan blir det um, boka tid för att ta ut min p-stav, ÄNTLIGEN!!!!!! den är ett helvete. nej nu ska jag glo tv och försöka sova. pusshej!

av: Jessie - 21 år & mamma till Jacob

hehe okey..hur är det annars?kram

2009-03-12 @ 11:17:51
url: http://silkybutterfly.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0