utmaning

jag blev utmanad av petra :)
det går till att;
1. länka den som utmanat dig
2. berätta sju sanningar om dig själv
3. utmana sju personer i ditt inlägg
4. skriv till dem sju personernas bloggar, så dem vet att du utmanat dem

1. jag borstar alltid tänderna i varm-vatten, det är någon
idé jag haft ett bra tag, det funkar helt enkelt inte med kallvatten, BLÄÄÄ!

2. jag somnar alltid med tv'n på ljudlös, kan inte somna om den inte står
på utan ljud, det funkar verkligen inte.

3. jag gillar inte cola särskillt mycket, men dricker det hela tiden ändå.
köper jag en burk-cola, så tar jag några klunkar sen slänger jag den.

4. jag älskar verkligen mig själv, jag är snygg, söt, underbar, ja allt!
mitt självförtroende är högt. jag behöver inte knarka, är så jävla hög
på min egotripp
, haha!

5. jag har världens sämsta morgonhumör, när jag precis blev tillsammans
med danne så var jag jätte snäll mot honom på morgnarna, försökte göra
allt för att dölja mitt humör, men som sagt.. det kom fram till sist. jag kan
verkligen inte vara trevlig på morgonen.

6. jag kan klara mig i dagar utan mat, äter bara något litet, sen klarar jag
mig utmärkt! känner inte när jag blir hungrig, lite läskigt.

7. jag älskar att vara elak. det är kul när människor lider, HAHAHAHAHHA.
som sagt, jag är rätt egotrippad.

utmanar: alla som vill


don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0