14 maj

tjenis. kom nyss hem, eller ja hem och hem, hem till danne. slutade skolan för en halv timme sen typ. :) han ligger och sover så sött, awi! blir sugen på att lägga sig, men skit i hopa, kan lika bra vara vaken. sitter och tar en cigg och dricker redbull, laaaav it! imorgon är de helg, och då ska antagligen jag&danne träffa sara&jovan, nice shit. idag är det den fjortonde maj vilket innebär att det är exakt ett år sen jag och danne blev tillsammans  första gången. så sjukt snabbt tiden går. så idag ska jag och dannebaby mysa&umgås. nej nu ska jag kolla min bdb och lite annat.

ta hand om er <3

av: emmaa

jag är tjuuckis, belive me !

grattis på er dag sötnöt :) <3

2009-05-14 @ 14:46:43
url: http://pickesflikka.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0