en ny liten babe

igår fick jag min nya dator, wiie im happy! :D men dum som jag är så skiter jag i att packa upp den och åkte till älskling istället, haha. :* dum&dum, men saknade honom. vi kolla film, bla adulthood - älskar dom filmerna! somnade rätt sent, sjunkanmälde mig idag eftersom jag hade ont i magen.. vid ett hämtade mami mig hoss honom, så åkte vi hem och fixade med datorn. skit bra är den, och min söta rosa lilla datamus är skit sexi - ME LOVES! älskling kom hit vid fyra, vi fixade lite program och sånt i datan, sen vid sju åkte han hem.. käkade middag, oxfilé och klyftpotatis, JAMJAM. därefter åkte jag till mormor och softa, sen hem igen. nyss kollat klart my sassy girl, konstig film med helt ok. ska ta en cigg nu sen försöka sova. ska försöka skriva mer, och OFTARE. kisskiss.


den rosa är min, HOT?! yes.

av: emma

im fat :) haha

så söt datamus, want ie :O

saknar diig <3<3

2009-05-20 @ 06:58:13
url: http://pickesflikka.blogg.se/
av: emma

seriöst ?!?

det är ju ingenting <3

2009-05-22 @ 09:47:03
url: http://pickesflikka.blogg.se/

don't be a bitch

your name baby;
vill du bli ihågkommen?

din mail; (som ingen annan ser)

har du också blogg?

write it off!

Trackback
RSS 2.0